ایزدخواست-جنوب-لوگو

کارخانه ذوب فولاد ایزدخواست جنوب

خوزستان
کارخانه ذوب فولاد ایزدخواست جنوب واقع در خوزستان در سال راه اندازی شده و از محصولات شاخص آن می توان به میلگرد, میلگرد 16, میلگرد 18, میلگرد 20, میلگرد آجدار, اشاره کرد که در سایت آهنک میتونید آنها را ببینید
شرکت فولاد ایزد خواست جنوب-آهنک
قیمت محصولات کارخانه

ذوب فولاد ایزدخواست جنوب

قیمت بدون ارزش افزوده

قیمت میلگرد ذوب فولاد ایزدخواست جنوب

1403/01/30 - 15:15
محصول سایزاستاندارد قیمت نمودار خرید
میلگرد 12 آجدار A3 فولاد ایزدخواست جنوب 12A3 25,200 تومان -
میلگرد 14 آجدار A3 فولاد ایزدخواست جنوب 14A3 25,300 تومان -
میلگرد 16 آجدار A3 فولاد ایزدخواست جنوب 16A3 25,300 تومان -
میلگرد 18 آجدار A3 فولاد ایزدخواست جنوب 18A3 25,300 تومان -
میلگرد 20 آجدار A3 فولاد ایزدخواست جنوب 20A3 25,300 تومان -

شرکت ذوب فولاد ایزدخواست جنوب در استان فارس واقع شده است و یکی از تولید کنندگان معروف در تولید مقاطع فولادی می باشد. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این کارخانه فولادی و هزینه حمل و نقل برای مصرف کنندگانی که در استان های مرکزی و جنوب ایران ساکن هستند مناسب و به صرفه است.
معرفی شرکت ذوب فولاد ایزدخواست جنوب
شرکت ذوب فولاد ایزدخواست جنوب از تولیدکنندگان موفق آهن آلات در استان فارس می باشد. مدیریت این شرکت به عهده ی آقای غلام پرموزه است. آدرس کارخانه در استان فارس، زرین دست، شهر شهرپیر می باشد. این شرکت فعالیت خود را از سال 1390 آغاز کرده است.

وزن میلگرد ایزدخواست جنوب سبک بوده و مطابق با استانداردهای جهانی می باشد. از موارد مصرف این محصول همچون سایر میلگردهای ساختمانی می توان به مقاوم سازی بتن و ساخت و سازهای صنعتی و ساختمانی اشاره کرد.
محصولات شرکت ایزد خواست جنوب
از جمله محصولات تولیدی ایزدخواست میلگردهای آجدار با گرید A3 و در سایز های 12، 14، 16، 18 و 20 است. میلگرد های آجدار به دلیل شکنندگی بیشتر برای مصارف ساختمانی استفاده نمی شوند. تنش پلاستیکی این میلگردها 14 درصد است و به میلگرد خشک معروف هستند. همانطور که می دانید میلگرد ها در چهار گرید A1، A2 ،A3 و A4 تولید می شوند.

میلگردهای مدل A1 به دلیل انعطاف پذیری بالا برای جوشکاری استفاده می شوند. میلگردهای سری A2 به نسبت A1 سخت تر هستند، تنش گسیختگی و تنش جاری این نوع میلگرد به ترتیب 5000 و 3000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع است. این اعداد برای میلگرد های سخت(A3)، 6000 تنش گسیختگی و 4000 تنش جاری می باشد.

توجه داشته باشید که از میلگرد های A3 به هیچ عنوان برای جوشکاری استفاده نمی شود. میلگردهای گرید A4 سخت ترین نوع هستند و نسبت به بقیه میلگردها از قیمت بالاتری برخوردارند.
قیمت میلگرد آجدار ایزدخواست جنوب
میلگرد های شرکت ایزدخواست جنوب با توجه به استانداردهای جهانی ساخته می شوند و نسبتا سبک می باشند. صنعت آهن به طور متناوب دستخوش تغییرات می شود به همین دلیل نمی توان یک قیمت ثابت برای محصولات این صنعت اعلام کرد با این حال شما می توانید برای اطلاع از قیمت میلگرد های ایزدخواست جنوب با توجه به تغییرات روز و قیمت در بازار آهن به سایت آهنک مراجعه کنید. قیمت انواع میلگرد در این سایت به صورت روزانه اعلام می شود.
عوامل تاثیر گذار بر قیمت میلگرد
نوسانات بازار فولاد و یا مقدار عرضه و تقاضا و سایر عوامل است. به دلیل اینکه فولاد ماده ی اولیه میلگرد است، باعث می شود قیمت میلگرد نیز به صورت پیوسته تغییر کند. پس اگر قصد خرید میلگرد ذوب فولاد ایزدخواست را داشته باشید، می توانید برای آگاهی از قیمت میلگرد این کارخانه از طریق سایت آهنک از قیمت های به روز شده اطلاع پیدا کنید و با ثبت سفارشات خود به خریداری آن با راحترین و مطمئن ترین روش بپردازید.
قیمت محصولات ذوب فولاد ایزد خواست
شما می‌توانید با انتخاب یکی از روش‌های زیر با امکان پرداخت هزینه در روش‌های متفاوت خرید خود را به راحتی انجام دهید.

خرید حضوری با مراجعه به دفتر فروش آهنک و امکان حضور در انبارهای ما
خرید اینترنتی محصولات فلزی در همین صفحه
استعلام قیمت و خرید به صورت تلفنی با شماره گیری 91006007-021

مشاوران ما به صورت کاملا رایگان به شما در مورد خرید انواع مقاطع فولادی ذوب فولاد ایزدخواست جنوب مشاوره می‌دهند. این مشاوره کاملا رایگان است و با هدف انتخاب دقیق‌ و مقرون به صرفه‌تر برای شما صورت می‌گیرد.
چرا محصولات ایزدخواست جنوب را از آهنک خریداری کنیم؟
ما در آهنک افتخار بیش از 60 سال حضور در زنجیره فولاد کشور را داریم. و به شما اطمینان می‌دهیم که خرید انواع مقاطع فولادی از ما برای شما انتخابی مقرون به صرفه و بی دردسر خواهد بود.

همچنین در کنار هر محصول نموداری وجود دارد. که با کلیک بر روی آن می‌توانید روند تغییر قیمت محصولات این شرکت مورد نظر خود را نسبت به روزهای گذشته ببینید.

خرید انواع محصولات فلزی شرکت ذوب فولاد ایزدخواست جنوب از آهنک بسیار راحت است. در آهنک شما می‌توانید هم به صورت مستقیم از کارخانجات تولیدی و با قیمت طبق مصوبه در همان روز خرید خود را نهایی کنید. علاوه بر این; وجود 15 انبار عمومی در تهران این قدرت را به ما داده است تا کالای مورد نیاز شما را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

با پشتیبانی تیم فروش آهنک در تمامی مراحل خرید مستقیم آهن از کارخانه شما یک خرید راحت و بی‌دردسر را تجربه خواهید کرد.

آهنک همیشه در تلاش است که بهترین محصولات با مناسبترین قیمت ها را برای شما موجود کند و شما را از قیمت محصولات ایزدخواست جنوب امروز مطلع کند. با آهنک در ارتباط باشید.