سیرجان حدید جنوب

کارخانه سیرجان حدید جنوب

کرمان
کارخانه سیرجان حدید جنوب واقع در کرمان در سال 1388 راه اندازی شده و از محصولات شاخص آن می توان به میلگرد, میلگرد 10, میلگرد 14, میلگرد 16, میلگرد 18, میلگرد 20, میلگرد 22, میلگرد 25, میلگرد آجدار, اشاره کرد که در سایت آهنک میتونید آنها را ببینید
کرمان, کرمان، سيرجان، بلوار شهيد عباسپور، انتهاي شهرك صنعتي شماره يك، خيابان ميلگرد، كارخانه ميلگرد سيرجان حديد
دانلود پی دی اف کارخانه
کارخانه سیرجان حدید جنوب-آهنک
قیمت محصولات کارخانه

سیرجان حدید جنوب

قیمت بدون ارزش افزوده

مجتمع فولاد سیرجان حدید جنوب تولید کننده میلگرد فولادی ساده و آجدار در ایران می باشد.  این مجتمع با هدف تامین انواع میلگرد سیرجان A2 و A3 از سایز های 8 الی 25 میلی متر طبق استاندارد ملی ایران و اروپا تاسیس گردید. قیمت میلگرد سیرجان حدید امروز را به صورت لحظه ای در سایت آهنک مشاهده کنید. لیست قیمت میلگرد سیرجان حدید را نیز می توانید در صفحه میلگرد آهنک مشاهده کنید.

معرفی شرکت فولاد حدید سیرجان

شرکت فولاد سیرجان حدید جنوب در شهرک صنعتی شماره 1 شهرستان سیرجان در استان کرمان در سال 1388 تاسیس گردید. این واحد تولیدی در سال 1390 با خط تولیدی مجهز و پیشرفته با فناوری های به روز به بهره برداری رسید. کارخانه میلگرد سیرجان با ایجاد اشتغال برای 500 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم نقش مهمی در کار آفرینی منطقه ایجاد کرده است. این مجتمع در زمینی بالغ بر 40 هزار متر مربع و با بیش از 20 هزار متر مربع فضای کارگاهی شامل خط تولید، کارگاه های جوشکاری، تراشکاری، آزمایشگاه و … با دارا بودن مجموعه ای از ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته محصولات خود را تولید و به بازارهای داخل و خارج  عرضه می نماید.

این مجتمع تولیدی دارای دو فاز مجزا می باشد که فاز اول با ظرفیت تولید سالیانه 450000 تن، واحد تولید انواع میلگرد و نورد و فاز دوم این مجموعه با نام میدا و ظرفیت تولید سالانه 450000 تن، واحد نورد پیوسته و ذوب آهن می باشد. محصولات تولید شده در این مجتمع علاوه بر تامین نیاز منطقه به سایر نقاط ایران ارسال می شود.

انواع محصولات فولاد حدید سیرجان جنوب

میلگرد از جمله متریالی می باشد که در ساخت ساختمان‌های مختلف، پل ها و غیره کاربرد فراوانی دارد. به طور کلی می توان گفت که کیفیت بتن را به شدت تحت تاثیر قرار می دهند. به همین دلیل است که کیفیت و استحکام این محصول به عنوان یک موضوع بسیار مهم به شمار می آید. انواع میلگردهای آجدار به صورت کلاف و شاخه ای در گریدهای A1, A2, A3 تولید می شوند.

از انواع میلگرد تولید توسط کارخانه فولاد حدید سیرجان می توان موارد زیر اشاره کرد:

  • میلگرد 8 آجدار گرید A2
  • میلگردهای 10 آجدار A2
  • میلگرد 12 آجدار A2
  • میلگردهای 14 آجدار A2
  • میلگرد 16 آجدار A2
  • میلگردهای 18 آجدار A2
  • میلگرد 20 آجدار A2
  • میلگردهای 12 آجدار A3
  • میلگرد 14 آجدار A3
  • میلگردهای 16 آجدار A3
  • میلگرد 18 آجدار A3
  • میلگردهای 20 آجدار A3
  • میلگرد 22 آجدار A3
  • میلگردهای 25 آجدار A3 اشاره کرد.

ویژگی محصولات فولاد سیرجان حدید جنوب

انواع میلگرد آجدار تولید شده در این مجتمع دارای استاندارد A2 و A3 روسی با ضخامت 10 تا 32 میلیمتر و منطبق بر استاندارد ملی ایران می باشد. محصولات این کارخانه برای عرضه به بازار در بسته بندی هایی با وزن 2 تن می باشد که تعداد شاخه میلگرد در هر بسته به ضخامت میلگرد وابسته است. خریداران این محصول می توانند شاخه آجدار آن را از سایز 8 الی 20 در استاندارد A2 و 12 الی 20 در استاندارد A3 را برای مصرف در پروژه های خود خریداری کنند.

این واحد تولیدی تاکنون موفق به دریافت استاندارد های زیر در تولید محصولات خود شده است:

  • استاندارد DIN10016 ASTM A510
  • JIS G3503
  • استاندارد B72
  • SAE J403
  • استاندارد RST34
  • DIN 17145

قیمت میلگرد سیرجان حدید جنوب

میلگرد سیرجان حدید جنوب از میلگردهای باکیفیت تولید شده در جنوب شرق کشور می باشد. برای تشخیص اصل بودن میلگرد به علامت اختصاری SIRJAN/H که بر روی محصول درج شده، دقت نمایید. در صورت تولید محصول با تکنولوژی ترمکس، حرف لاتین T و در غیر اینصورت حرف لاتین U روی محصول حک می شود.

برای تهیه انواع میلگرد سیرجان حدید جنوب می توانید با کارشناسان آهنک در تماس باشید تا علاوه بر دریافت مشاوره از کارشناسان از قیمت دقیق و به روز این محصولات مطلع شوید. به دلیل وجود کالاهای بی کیفیت در بازار، برای داشتن خرید مطمئن اقدام به خرید از مراکز معتبر نمایید. فروشگاه آهنک با داشتن کادری مجرب از کاشناسان و مشاورین در زمینه خرید و فروش محصولات فولادی، راهنمای شما برای خریدی مطمئن خواهند بود.

قیمت محصولات فولاد سیرجان حدید جنوب

شما می‌توانید با انتخاب یکی از روش‌های زیر با امکان پرداخت هزینه در روش‌های متفاوت خرید خود را به راحتی انجام دهید.

  1. خرید حضوری با مراجعه به دفتر فروش آهنک و امکان حضور در انبارهای ما
  2. خرید اینترنتی محصولات فلزی در همین صفحه
  3. استعلام قیمت و خرید به صورت تلفنی با شماره گیری 91006007-021

مشاوران ما به صورت کاملا رایگان به شما در مورد خرید انواع مقاطع فولادی شرکت فولاد سیرجان حدید جنوب مشاوره می‌دهند. این مشاوره کاملا رایگان است و با هدف انتخاب دقیق‌ و مقرون به صرفه‌تر برای شما صورت می‌گیرد.

قیمت میلگرد سیرجان نیز بلافاصله بعد از اینکه توسط دفتر فروش مجتمع فولاد سیرجان حدید جنوب به کارشناسان آهنک اعلام می شود، علاوه بر درج در سایت پس از چند دقیقه در کانال تلگرام نیز منتشر و در معرض دید عموم قرار می گیرد.

قیمت میلگرد سیرجان حدید با توجه به شرایط بازار تحت تاثیر برخی پارامترها تغییر می کند که اثرات مختلفی بر قیمت ها دارند. این عوامل شامل میزان عرضه و تقاضا، قیمت نفت و دلار، هزینه حمل و نقل، تامین مواد اولیه و زمان سال می باشد. رابطه بین این پارامترها را می توان بررسی کرد. بررسی روند تغییرات قیمت میلگرد سیرجان حدید حاکی از روند افزایشی در ماه های منتهی به بهمن 1399 می باشد که پس از یک سقوط ناگهانی قیمت دچار افزایش مجدد شده است. برطبق تحقیقات، مواد اولیه‌ یکی از فاکتورهای مهم در تعیین قیمت نهایی میلگرد سیرجان حدید بیان شده است.

چرا از آهنک محصولات سیرجان حدید جنوب خریداری کنیم؟

ما در آهنک افتخار بیش از 60 سال حضور در زنجیره فولاد کشور را داریم. و به شما اطمینان می‌دهیم که خرید انواع مقاطع فولادی از ما برای شما انتخابی مقرون به صرفه و بی دردسر خواهد بود.

همچنین در کنار هر محصول نموداری وجود دارد. که با کلیک بر روی آن می‌توانید روند تغییر قیمت محصول مورد نظر خود را نسبت به روزهای گذشته ببینید.

خرید انواع محصولات فلزی شرکت فولاد سیرجان حدید جنوب از آهنک بسیار راحت است. در آهنک شما می‌توانید هم به صورت مستقیم از کارخانجات تولیدی و با قیمت طبق مصوبه در همان روز خرید خود را نهایی کنید. علاوه بر این; وجود 15 انبار عمومی در تهران این قدرت را به ما داده است تا کالای مورد نیاز شما را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.