لوگو ذوب-آهن-اردبیل

کارخانه ذوب آهن اردبیل

آذربایجان شرقی
کارخانه ذوب آهن اردبیل واقع در آذربایجان شرقی در سال 1384 راه اندازی شده و از محصولات شاخص آن می توان به میلگرد, میلگرد 10, میلگرد 14, میلگرد 16, میلگرد 18, میلگرد آجدار, اشاره کرد که در سایت آهنک میتونید آنها را ببینید
آذربایجان شرقی, شهرستان اردبیل - شهرکهای صنعتی نوده
دانلود پی دی اف کارخانه
کارخانه ذوب آهن اردبیل-مهیار-آهنک
قیمت محصولات کارخانه

ذوب آهن اردبیل

قیمت بدون ارزش افزوده

قیمت میلگرد ذوب آهن اردبیل

1402/12/26 - 22:12
محصول سایزاستاندارد قیمت نمودار خرید
میلگرد 10 آجدار A2 ذوب آهن اردبیل 10A2 25,600 تومان -
میلگرد 10 آجدار A3 ذوب آهن اردبیل 10A3 25,500 تومان -
میلگرد 12 آجدار A2 ذوب آهن اردبیل 12A2 25,500 تومان -
میلگرد 12 آجدار A3 ذوب آهن اردبیل 12A3 25,700 تومان -
میلگرد 14 آجدار A3 ذوب آهن اردبیل 14A3 26,700 تومان -
میلگرد 16 آجدار A3 ذوب آهن اردبیل 16A3 26,100 تومان -
میلگرد 18 آجدار A3 ذوب آهن اردبیل 18A3 25,500 تومان -

کارخانه ذوب آهن اردبیل (مجتمع فولاد مهیار) یکی از واحدهای بزرگ صنعتی این استان است که در زمینه تولید آهن و فولاد فعالیت دارد. این شرکت از بزرگ‌ترین واحدهای صنعتی استان است که در زمینی به مساحت 52 هکتار تاسیس شد. این مجموعه در حوزه فولاد و آهن آلات فعالیت دارد و با بیش از یک دهه تلاش، زمینه ساز اشتغال بیش از 300 نیروی فنی به صورت سه شیفت شده است. این مجموعه تولیدی در شهرستان نمین واقع در استان اردبیل قرار دارد.

معرفی کارخانه ذوب آهن اردبیل

یکی از قطب های صنعتی استان اردبیل کارخانه ذوب آهن اردبیل به حساب می آید این کارخانه در سال 1384 شروع به کار کرد. تولیدی سالانه ی این کارخانه 300 هزار تن محصولات فولادی در سال می باشد. از جمله محصولات تولیدی ذوب آهن اردبیل میلگرد ساده، آجدار، نبشی و تسمه است.

محصولات این کارخانه با استانداردهای ISIRI 3360، ISIRI 3765، ISIRI 7597 و DIN 2394 تولید شده و به مشتریان عرضه می شوند. ذوب آهن اردبیل هم در بازارهای داخلی و هم برای بازار کشورهای خارجی مانند عراق فروش دارد.

محصولات کارخانه ذوب آهن اردبیل

انواع میلگرد ساده و آجدار در این کارخانه تولید می شوند. همچنین محصولات دیگر این کارخانه شامل موارد زیر می‌باشد:

  • میلگردهای آجدار در گرید A2 و A3 و از سایز 10 تا 18 میلی متر ساخته می شود.
  • شمش های تولیدی این شرکت در سایز 150*150 تولید میشود.
  • از دیگر محصولات فولاد اردبیل ناودانی های آن است که شکل U بوده و در سه سایز تهیه می شود.
  • تیرآهن IPE نیز یکی دیگر از محصولات ذوب آهن اردبیل است که دارای ضخامتی یکنواخت می باشد. شما تیر آهن IPE را به عنوان همان تیر آهن معمولی می شناسید.

ناودانی‌های تولیدی این کارخانه در استاندارهای INSO4477-1، DIN17100 و DIN EN 10025 تولید می‌شود. این ناودانی‌ها U شکل بوده ودر سایزهای 12،14 و 16 تهیه می‌گردد. این نوع از ناودانی‌ها دارای بال موازی بوده و در طبقه ناودانی‌های UPE قرار می‌گیرند.

قیمت میلگرد ذوب آهن اردبیل

قیمت میلگرد اردبیل با توجه به نوسانات بازار آهن، گرید میلگرد (A2 یا A3)، ضخامت و وزن دستخوش تغییرات می شود. شما می توانید برای آگاهی از اطلاعات لازم در خصوص قیمت انواع میلگرد کارخانه اردبیل به فروشگاه اینترنتی آهنک مراجعه کرده و اقدامات لازم را برای خرید انجام دهید. سایت آهنک در خصوص قیمت روز آهن و محصولات آن بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد.

قیمت محصولات ذوب آهن اردبیل

قیمت میلگرد در بازار ایران بر حسب سایز و نوع آج آن قیمت‌گذاری می‌شود. به طور کلی قیمت میلگرد A2 نسبت به میلگرد A3 در همان سایز ارزان‌تر است. همینطور در یک نوع میلگرد سایزهای بزرگ‌تر نسبت به سایزهای کوچکتر ارزان‌تر می‌باشند.

یکی از شرکت های تولید کننده میلگرد که تولید کننده میلگرد های با کیفیت بالاست شرکت ذوب آهن اردبیل می باشد. قیمت میلگرد اردبیل با توجه به کیفیت بالای محصولات این کارخانه کاملا قابل توجیه می باشد.

شما می‌توانید با انتخاب یکی از روش‌های زیر با امکان پرداخت هزینه در روش‌های متفاوت خرید خود را به راحتی انجام دهید.

  1. خرید حضوری با مراجعه به دفتر فروش آهنک و امکان حضور در انبارهای ما
  2. خرید اینترنتی محصولات فلزی در همین صفحه
  3. استعلام قیمت و خرید به صورت تلفنی با شماره گیری 91006007-021

مشاوران ما به صورت کاملا رایگان به شما در مورد خرید انواع مقاطع فولادی این شرکت مشاوره می‌دهند. این مشاوره کاملا رایگان است و با هدف انتخاب دقیق‌ و مقرون به صرفه‌تر برای شما صورت می‌گیرد.

چرا محصولات فلزی ذوب آهن اردبیل را از آهنک تهیه کنیم؟

ما در آهنک افتخار بیش از 60 سال حضور در زنجیره فولاد کشور را داریم. و به شما اطمینان می‌دهیم که خرید انواع مقاطع فولادی از ما برای شما انتخابی مقرون به صرفه و بی دردسر خواهد بود.

همچنین در کنار هر محصول نموداری وجود دارد. که با کلیک بر روی آن می‌توانید روند تغییر قیمت محصولات اردبیل مورد نظر خود را نسبت به روزهای گذشته ببینید.

خرید انواع محصولات فلزی کارخانه اردبیل از آهنک بسیار راحت است. در آهنک شما می‌توانید هم به صورت مستقیم از کارخانجات تولیدی و با قیمت طبق مصوبه در همان روز خرید خود را نهایی کنید. علاوه بر این; وجود 15 انبار عمومی در تهران این قدرت را به ما داده است تا کالای مورد نیاز شما را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.