الماس باران تاک

کارخانه الماس باران تاک

قزوین
کارخانه الماس باران تاک واقع در قزوین در سال 1385 راه اندازی شده و از محصولات شاخص آن می توان به میلگرد, میلگرد 10, میلگرد آجدار, اشاره کرد که در سایت آهنک میتونید آنها را ببینید
قزوین, استان قزوین، شهرستان تاکستان، کیلومتر 25 جاده تاکستان به همدان، روبروی شهرک صنعتی نرجه – جنب مرغداری
دانلود پی دی اف کارخانه
کارخانه الماس باران تاک-آهنک
قیمت محصولات کارخانه

الماس باران تاک

قیمت بدون ارزش افزوده

قیمت میلگرد الماس باران تاک

1403/01/30 - 15:15
محصول سایزاستاندارد قیمت نمودار خرید
میلگرد 10 آجدار A2 فولاد الماس باران تاک 10A2 25,000 تومان -
میلگرد 12 آجدار A2 فولاد الماس باران تاک 12A2 24,900 تومان -

شرکت فولاد الماس باران تاک تولید کننده انواع میلگرد آجدار در ایران می باشد. قیمت میلگرد این شرکت با توجه به کیفیت بالای آن، بسیار مناسب می باشد. این مجتمع فولادی به این علت که از مواد اولیه مطلوب و ماشین آلات پیشرفته و به روز و تجهیزات مدرن، برای تولید محصولات فولادی خود مانند انواع میلگرد استفاده می کند. به عنوان یکی از برترین کارخانه های تولید میلگرد در ایران شناخته می شود.
معرفی شرکت فولاد الماس باران تاک
در مرداد ماه سال 1385 در منطقه شمال غربی کشور در استان قزوین شهرستان تاکستان واحد تولیدی صنعتی تعاونی مفتولی الماس باران تاک با نام تجاری شرکت فولاد الماس باران تاک (کد عضویت 3710889) و با مدیریت جناب آقای حسین قهرمانی شروع به فعالیت کرد.

این شرکت تولید کننده انواع میلگرد آجدار در ایران است. قیمت میلگرد فولاد الماس باران امروز را به صورت لحظه ای در سایت آهنک مشاهده کنید.
انواع محصولات
این واحد صنعتی فعال در صنعت تولید آهن آلات و فولاد تولید کننده انواع مقاطع فولادی از جمله:

میلگرد آجدار 10 نوع (A2)
میلگرد آجدار 12 نوع (A2) می باشد.

قیمت روز میلگرد آجدار الماس باران تاک
قیمت میلگرد الماس باران به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل ابعاد میلگرد است که مستقیما بر وزن میلگرد تأثیر می گذارد و تا حد زیادی تعیین کننده قیمت آن است. البته به دلیل اینکه ابعاد یک میلگرد مقادیر ثابتی دارد، اثر متغیری بر روی قیمت ندارد. عامل مهمی که باعث متغیر بودن قیمت می شود و موجب می شود که قیمت میلگرد الماس باران تاک امروز حتی با قیمت فردا یا دیروز تفاوت داشته باشد.
عوامل تاثیر گذار بر قیمت میلگرد
نوسانات بازار فولاد و یا مقدار عرضه و تقاضا و سایر عوامل است. به دلیل اینکه فولاد ماده ی اولیه میلگرد است، باعث می شود قیمت میلگرد نیز به صورت پیوسته تغییر کند. پس اگر قصد خرید میلگرد الماس باران را داشته باشید، می توانید برای آگاهی از قیمت میلگرد این کارخانه از طریق سایت آهنک از قیمت های به روز شده اطلاع پیدا کنید و با ثبت سفارشات خود به خریداری آن با راحترین و مطمئن ترین روش بپردازید.
قیمت محصولات فولاد الماس باران
شما می‌توانید با انتخاب یکی از روش‌های زیر با امکان پرداخت هزینه در روش‌های متفاوت خرید خود را به راحتی انجام دهید.

خرید حضوری با مراجعه به دفتر فروش آهنک و امکان حضور در انبارهای ما
خرید اینترنتی محصولات فلزی در همین صفحه
استعلام قیمت و خرید به صورت تلفنی با شماره گیری 91006007-021

مشاوران ما به صورت کاملا رایگان به شما در مورد خرید انواع مقاطع فولادی شرکت الماس باران تاک مشاوره می‌دهند. این مشاوره کاملا رایگان است و با هدف انتخاب دقیق‌ و مقرون به صرفه‌تر برای شما صورت می‌گیرد.
چرا محصولات الماس باران تاک را از آهنک خریداری کنیم؟
ما در آهنک افتخار بیش از 60 سال حضور در زنجیره فولاد کشور را داریم. و به شما اطمینان می‌دهیم که خرید انواع مقاطع فولادی از ما برای شما انتخابی مقرون به صرفه و بی دردسر خواهد بود.

همچنین در کنار هر محصول نموداری وجود دارد. که با کلیک بر روی آن می‌توانید روند تغییر قیمت محصولات این شرکت مورد نظر خود را نسبت به روزهای گذشته ببینید.

خرید انواع محصولات فلزی شرکت الماس باران تاک از آهنک بسیار راحت است. در آهنک شما می‌توانید هم به صورت مستقیم از کارخانجات تولیدی و با قیمت طبق مصوبه در همان روز خرید خود را نهایی کنید. علاوه بر این; وجود 15 انبار عمومی در تهران این قدرت را به ما داده است تا کالای مورد نیاز شما را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

با پشتیبانی تیم فروش آهنک در تمامی مراحل خرید مستقیم آهن از کارخانه شما یک خرید راحت و بی‌دردسر را تجربه خواهید کرد.

آهنک همیشه در تلاش است که بهترین محصولات با مناسبترین قیمت ها را برای شما موجود کند و شما را از قیمت محصولات الماس باران تاک امروز مطلع کند. با آهنک در ارتباط باشید.