میلگرد در بورس کالا - معاملات میلگرد آجدار در بورس کالا هفته اول آذر ۱۴۰۰

معاملات میلگرد در بورس کالا امروز چهارشنبه سوم آذر ماه انجام شد. این هفته نسبت به هقته گذشته شاهد رونق اندک این بازار بودیم. شاید بتوان دلیل استقبال امروز از این محصولات را بحران کمبود گاز و نگرانی از گرانی آهن دانست. با ما تا آخر این مقاله همراه باشید تا به شما بگوییم امروز چه مقدار میلگرد و در چه حجمی معامله شد.

گزارش معاملات میلگرد آجدار در بورس کالا ( هفته اول آذر ماه)

در جدول زیر تمامی معاملات انجام شده در بورس کالا را برای شما آماده کردیم. کارخانه‌ای‌هایی که عرضه آن‌ها با استقبال مواجه نشده است، هم در جدول وجود دارند که دارای میانگین موزون نرخ پایانی، ارزش معامله و حجم عرضه نیستند.

[table id=17 responsive=”scroll” /]

خروجی معاملات میلگرد در بورس کالا

در هفته اول آذر ماه ۱۴۰۰ در مجموع ۶۰،۹۹۳ تن میلگرد آجدار شاخه از مجموع ۱۳۶،۸۳۲ تن کل عرضه به فروش رفته است. این حجم معامله نسبت به کل عرضه نشان دهنده استقبال ۴۴.۶ درصدی از این محصولات است. مجموع ارزش معاملات این هفته ۸،۸۱۲،۱۰۲،۸۷۷ هزار ریال برآورد شد.  با تقسیم مجموع ارزش معاملات با میزان خرید میلگرد در این بازار متوجه خواهیم شد که میانگین موزون نرخ پایانی بدون احتساب ارزش افزوده  ۱۴۴،۴۷۷ ریال است.

نسبت عرضه به تقاضای میلگرد در بورس کالا امروز 300x300 - معاملات میلگرد آجدار در بورس کالا هفته اول آذر ۱۴۰۰

 

مقایسه روند با هفته گذشته

مقایسه روند تغییر قیمت میلگرد در بورس کالا با هفته گذشته آهنک 300x300 - معاملات میلگرد آجدار در بورس کالا هفته اول آذر ۱۴۰۰

 

با نگاه به تصوریر بالا متوجه خواهید شد، نسبت عرضه نسبت به هفته قبل کمتر شده ولی استقبال بالاتر رفته است. حالا با هم به مقایسه روند بازار میلگرد در بورس کالا خواهیم پرداخت.

در روز چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ با توجه به حجم و ارزش معاملات میانگین موزون نرخ پایانی با احتساب ارزش افزوده حدود کیلویی ۱۵،۷۵۰ تومان برآورد شده که در مقایسه با متوسط نرخ پایه این هفته (حدود ۱۵،۷۸۰ تومان )، کاهش ۳۰ تومانی را نشان می‌دهد.

با  تفریق مقایسه نرخ پایانی این هفته  (۱۴۴،۴۷۷ ریال)  بدون ارزش افزوده با نرخ پایانی هفته گذشته (۱۴۷،۰۲۲ ریال) متوجه خواهیم شد که نرخ پایانی این هفته توام با کاهشی ۲۲۵ تومانی بوده است.

خرید میلگرد آجدار از آهنک

آهنک یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین خرید انواع آهن آلات ساختمانی و انواع میلگرد است. ما با بیش از 60 سال سابقه در زمینه فروش انواع آهن آلات و وجود انبارهای مختلف در سراسر کشور می‌توانیم تجربه یک خرید راحت، بدون واسطه با قیمت مناسب را برای شما عزیزان رقم بزنیم.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید ارزان و مقرون به صرفه میلگرد روی آهنک حساب کنید. برای مشاهده اطلاعات و ثبت سفارش بر روی قیمت میلگرد کلیک کنید.