معاملات میلگرد در بورس کالا هفته دوم آذر 1400-آهنک

شما می‌توانید معاملات میلگرد آجدار را در هفته دوم آذر ماه در این صفحه دنبال کنید. امروز در رینگ صنعتی بورس کالا شاهد استقبال بسیار ضعیف خریداران از این کالا بودیم. می‌توان دلیل این استقبال ضعیف را قرار گرفتن در فصل سرما، کاهش تقاضای مصرف کنندگان نهایی و بلاتکلیفی در مورد مذاکرات وین دانست.

گزارش معاملات میلگرد آجدار در بورس کالا ( هفته دوم آذر ماه)

ما جدول معاملات امروز میلگرد در رینگ صنعتی بورس کالا را برای شما آماده کردیم. امروز در مجموع ۵۸ عرضه به رقابت پرداختند. کارخانه‌ای‌هایی که عرضه آن‌ها با استقبال مواجه نشده است، هم در جدول وجود دارند که دارای میانگین موزون نرخ پایانی، ارزش معامله و حجم عرضه نیستند.

[table id=21 responsive=”scroll” /]

خروجی معاملات میلگرد در بورس کالا

در هفته دوم  آذر ماه ۱۴۰۰ در مجموع ۳۲،۲۵۸ تن میلگرد آجدار شاخه از مجموع ۱۵۵،۲۲۱ تن کل عرضه به فروش رفته است. این حجم معامله نسبت به کل عرضه نشان دهنده استقبال ۲۰.۸ درصدی از این محصولات است. مجموع ارزش معاملات این هفته ۴،۵۹۸،۲۳۶،۸۸۲ هزار ریال برآورد شد.  با تقسیم مجموع ارزش معاملات با میزان خرید میلگرد در این بازار متوجه خواهیم شد که میانگین موزون نرخ پایانی بدون احتساب ارزش افزوده ۱۴۲،۵۴۶ ریال/کیلو است.

Artboard – 205 1 1024x615 - معاملات میلگرد آجدار در بورس کالا هفته دوم آذر ۱۴۰۰

 

مقایسه روند قیمت میلگرد با هفته گذشته

Artboard – 206 1024x615 - معاملات میلگرد آجدار در بورس کالا هفته دوم آذر ۱۴۰۰

 

اگر دنبال کننده بازار میلگرد در بورس کالا باشید متوجه افزایش عرضه و کاهش شدید تقاضا نسبت به هفته قبل خواهید شد. برای مقایسه دقیق میزان عرضه و تقاضا می‌توانید با کلیک بر معاملات میلگرد در هفته اول آذر دقیقا متوجه تغییرات شوید.

در روز چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۹/۱۰ با توجه به حجم و ارزش معاملات میانگین موزون نرخ پایانی با احتساب ارزش افزوده حدود کیلویی ۱۵،۷۵۰ تومان/کیلو  برآورد شده که در مقایسه با متوسط نرخ پایه این هفته (حدود ۱۵،۷۸۰ تومان )، کاهش ۲۱۵ تومانی را نشان می‌دهد.

با  تفریق مقایسه نرخ پایانی این هفته (۱۴۲،۵۴۶ریال) بدون ارزش افزوده با نرخ پایانی هفته گذشته (۱۴۴،۴۷۷ ریال) متوجه خواهیم شد که نرخ پایانی این هفته توام با کاهشی ۱۹۵تومانی بوده است.

خرید میلگرد آجدار از آهنک

آهنک یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین خرید انواع آهن آلات ساختمانی و انواع میلگرد است. ما با بیش از 60 سال سابقه در زمینه فروش انواع آهن آلات و وجود انبارهای مختلف در سراسر کشور می‌توانیم تجربه یک خرید راحت، بدون واسطه با قیمت مناسب را برای شما عزیزان رقم بزنیم.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید ارزان و مقرون به صرفه میلگرد روی آهنک حساب کنید. برای مشاهده اطلاعات و ثبت سفارش بر روی قیمت میلگرد کلیک کنید.