نحوه تشخیص تیرآهن اصفهان

از جمله تیرآهن های باکیفیتی که در بازار وجود دارند، می توان به تیرآهن اصفهان اشاره کرد. علاوه بر نمونه های اصل و با کیفیتی که از تیر آهن اصفهان موجود است متاسفانه انواعی از تیرآهن های تقلبی و مشابه با اصل در بازار با نام تیرآهن اصفهان به فروش می رسند و استفاده می شوند که فاقد استانداردها و ویژگی های مخصوص به تیرآهن اصفهان است. استفاده از این تیرآهن ها در ساختمان ها و سازه ها به دلیل رعایت عدم استانداردهای لازم باعث پایین آمدن عمر سازه و مقاومت آن در برابر شرایط غیر طبیعی است.
برای تشخیص تیرآهن اصفهان باید ویژگی های ظاهری و فنی مربوط به آن را شناخت. موارد کاربرد تیرآهن در صفحه ای با همین عنوان در بخش مقالات بررسی شده است برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به این مقاله مراجعه کنید.

ویژگی های تیر آهن اصفهان

  • نکته اساسی در مورد تشخیص تیر آهن اصفهان آرم ESCO است. این علامت اختصاری روی بال تیر آهن های اصفهان به صورت برجسته حک شده است.
  • تیر آهن های اصفهان دارای وزن استاندارد هستند و بر اساس جدول اشتال تولید می شوند. به همین دلیل دارای قیمت بالاتری نسبت به انواع تیرآهن های موجود در بازار هستند. توجه داشته باشید که نمونه های مشابه ای که قیمت پایین تری دارند از کیفیت و استاندارد لازم برخوردار نیستند.
  • کارخانه تیرآهن اصفهان برای تولید تیرآهن های خود از استانداد IPE استفاده می کند. بر اساس این استاندارد باله های تیر آهن یکنواخت و نازک هستند.
  • قیمت تیرآهن اصفهان بر اساس سایز و وزن تعیین می شود. تیرآهن های تولید شده از سایز 14 تا 30 را شامل می شوند.
  • در تشخیص استاندارد بودن تیر آهن اصفهان می توان از دو سر تیرآهن به آن نگاه کرد. تیر آهن اصفهان در ابتدا و انتها کاملا یکنواخت است.
  • استاندارد IPE در کشور ایران و برخی از کشور های اروپایی برای ساخت تیرآهن های مخصوص اجرا می شود. تیر آهن های اصفهان با داشتن این استاندارد از بهترین گزینه ها برای ساخت و ساز در کشور ایران هستند.

برای مشاهده قیمت روز تیرآهن و قیمت لوله با ما همراه باشید

isfahan beam features - نحوه تشخیص تیرآهن اصفهان

تیر آهن اصفهان اصل را از کجا بخریم؟

آگاهی از ویژگی های ظاهری و فنی، واحد صنفی تولید کننده و رعایت استاندارد های لازم از جمله پارامتر هایی است که به خریدار کمک می کنند تا تیرآهن اصل اصفهان را خریداری نماید.
برای یک خرید مطمئن می توان به طور مستقیم از کارخانه یا تولید کننده تیر آهن اصفهان اقدام نمود. تیرآهن های با کیفت و دارای استاندارد های لازم در نهایت باعث بالا رفتن کیفیت در سازه مورد نظر خواهند شد و دوام و عمر آن را افزایش خواهند داد.

شما می توانید تیرآهن اصفهان اصل را از سایت آهنک خریداری کنید و نگران تقلبی بودن محصول خود و ایجاد خسارت های احتمالی نباشید همچنین برای بررسی فرق تیرآهن اصفهان با کرمانشاه به بخش مقالات آهنک مراجعه کنید تا با تفاوت های این دو محصول پرطرفدار در بازار آشنا شوید.